Avatar billede tobiash Praktikant
22. oktober 2009 - 09:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg bruge den samme bruge den samme hardware?

Jeg har en Alpha, en Compaq DS20 som jeg gerne vil køre OpenVms på. Lige nu kører den True64.

Er det muligt at skifte til OpenVms uden at skulle skifte hardware eller firmware/microkode?
Avatar billede arne_v Ekspert
22. oktober 2009 - 15:48 #1
Ja.

Både VMS og Tru64 bruger SRM. NT bruger ARC. Linux kan bruge begge dele.

Husk at VMS version X har krav om minimum firmware version Y.
Avatar billede tobiash Praktikant
23. oktober 2009 - 09:46 #2
Tak for hjælp! Det var simplehen guld værd :)

Smid et svar og point'ene vil komme flyvende ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
23. oktober 2009 - 15:20 #3
svar