Avatar billede lunder Nybegynder
14. juli 2001 - 03:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Beat klok

Jeg leder efter et ASP script der kan udskrive klokken i beats...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. juli 2001 - 03:18 #1
<%
    Function InternetTime()
        M = Array(\"Januar\", \"Februar\", \"Marts\", \"April\", \"Maj\", \"Juni\",\"Juli\", \"August\", \"September\", \"Oktober\", \"November\", \"Decemeber\")
        D = Array(\"Søndag\", \"Mandag\", \"Tirsdag\", \"Onsdag\", \"Torsdag\",\"Fredag\", \"Lørdag\")

        ITime = CInt((Hour(Time) + Minute(Time) / 60 + Second(Time) / 3600) / 24 * 1000)
        ITime = ITime & \"00\" & ITime

        InternetTime = D(Weekday(Date)) & \" d. \" & Day(Date) & \" \" & M(Month(Now) - 1) & \" \" & Year(Now) & \" @ \" & Right(ITime, 3)
    End Function

    REsponse.WRite InternetTime
%>
Avatar billede lunder Nybegynder
14. juli 2001 - 03:32 #2
Der var en fejl i den men den har tpiil rettet, men tak alligevel tdaugaard, her de 15 point
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. juli 2001 - 03:39 #3
Måske nok fordi jeg havde taget den fra et VBScript (.vbs) ;-)