Avatar billede elpede Nybegynder
22. oktober 2009 - 13:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Streaming af billeder fra netværk

Hej

Findes der en boks der kan kobles op på et netværk og samtidig tilsluttes sit TV så man fx kan se sine digitale billder direkte. Hvad er den bedste (ikke nødvendigvis den nemmeste) løsning?

Mvh,

Per
Avatar billede gurly Praktikant
22. oktober 2009 - 13:44 #1
forbind VGA eller DVI udgangen på grafikkortet til en VGA eller DVI / HDMI indgang på dit TV
og brug dit tv som skærm.
Avatar billede elpede Nybegynder
22. oktober 2009 - 14:33 #2
Der er næsten 20 meter fra PC til TV...så nej!
Desuden har jeg billederne liggende på en netværksdisk, så jeg skulle gerne kunne tilgå dem både fra TV og PC.
Avatar billede elpede Nybegynder
25. januar 2010 - 08:54 #3