Avatar billede bamsebamse Nybegynder
24. oktober 2009 - 09:03 Der er 5 kommentarer

VM Ware - USB

Hej, jeg har ved en fejl trykket på en knap som har gjort at en usb tilsutning er fjernet fra min host og tilknyttet en virtuel maskine. Hvordan fortryder jeg dette ?
I events står der flg.:

Message from pc-100: A USB device is about to be unplugged from the host and connected to this virtual machine. It will first be stopped to enable safe removal. With some devices, the host may display the message "The device can now safely be removed."
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
24. oktober 2009 - 09:56 #1
det er vist ikke den eneste knap du ved en fejl har trykket på
Avatar billede bamsebamse Nybegynder
24. oktober 2009 - 19:45 #2
Det svar blev jeg ikke meget klogere af.

Jeg kun har trykket på en knap i et USB dropdown vindue øverst på admin siden til den pågældende virtuelle maskine
Avatar billede bamsebamse Nybegynder
24. oktober 2009 - 19:46 #3
Skal jeg vedhæfte et screendump ?
Avatar billede langbein Nybegynder
28. oktober 2009 - 20:45 #4
Ja.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2009 - 11:06 #5
I toppen af din Vmware konsol vælges 'VM/ Removable devices/ USB devices'. Klik din usb-enhed væk fra listen over mulige usb-tilslutninger.
Dette vil bringe din usb-enhed tilbage til dit host OS.

Du skal have den virtuelle maskine markeret og den skal vidst nok være tændt så vidt jeg husker.