Avatar billede makkerhaps Nybegynder
25. oktober 2009 - 09:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trådløst netværk, diagnosticeringspolitik

Jeg hentede forleden en stor portion opdateringer til mine bærbare, der kører windows vista. Efter installationen af disse, så er der åbenbart sket en fejl, hvilket betyder at systemet af sig selv reinstallerer en hel masse (formodentlig diverse drivere o.l.).

Efterfølgende kan jeg ikke få forbindelse til internettet (trådløs). Åbner jeg netværksoversigten, kan jeg se, at der er forbindelse til mit modem med begrænset adgang.

Åbner jeg til internettet (IE), så er der ikke forbindelse. Forsøger jeg at køre diagnosticeringsværktøjet, så får jeg besked på at starte Diagnosticeringspolitik manuelt via Tjenestekontrolstyring. Når jeg så forsøger at aktivere dette program, så får jeg følgende meddelelse: Fejl5, Adgang nægtet.

Hvordan fixer jeg det?
Avatar billede makkerhaps Nybegynder
25. oktober 2009 - 10:44 #1
Problem solved. En der var lidt mindre idiot end mig havde nok kørt systemgendannelse først.
Avatar billede RASO Nybegynder
13. januar 2010 - 22:11 #2
overhovedet ikke - og jeg er ved at være desperat - kan ikke få noget til at lykkes på vores nyeste computer. Har helt samme problem som Makkerhaps. Har prøvet at være superadminsistrator. Det hjælper et fedt...
Hvad gør jeg, så jeg får fuld adgang til trådløst net igen???