Avatar billede bamsebamse Nybegynder
25. oktober 2009 - 17:51 Der er 5 kommentarer

Brug din pc til tlf. via en alm. mobil

Hej, findes der et program der gør det muligt at benytte sin pc som at ringe fra via sin mobil (i mit tilfælde Iphone) så man kan styre sin mobil og ringe fra den via sin pc ?
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2009 - 18:43 #1
Ikke noget Apple har tilladt, og som derfor er at finde i Apple Store. Der findes et program til Jailbreakede iPhones, men da dette er ulovligt, og derved ikke tilladt på eksperten, kan jeg ikke linke det her.
Avatar billede bamsebamse Nybegynder
25. oktober 2009 - 19:27 #2
Nå det var ærgeligt (info__@__jescon.dk)
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2009 - 22:35 #3
Kan vi lukke?
Avatar billede bamsebamse Nybegynder
25. januar 2010 - 11:02 #4
Hov jeg har glemt denne tråd

Kan du ikke smide et svar så du får dine point ?
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2010 - 16:09 #5
Kommer her