Avatar billede mollmannj Nybegynder
28. oktober 2009 - 11:39 Der er 3 kommentarer

Cup program

Hej Alle

Jeg skal afholde en sportsturnering hvor jeg har brug for et Cup program der kan håndtere forløbet.

jeg skal have sat en masse hold op overfor hinanden hvor resultaterne kan registreres og programmet viser og holder styr på hvem der går videre og hvem der skal møde hvem.

Programmet skal være overskueligt og skal gerne kunne skydes op i stort format.

Programmet må meget gerne være freeware hvis muligt.

Det er desværre lidt en haster sag da det skal bruges til weekenden - derfor mange point.

Er der nogle der kan hjælpe?

Tak
Avatar billede j3ppah Novice
28. oktober 2009 - 14:29 #1
Avatar billede j3ppah Novice
28. oktober 2009 - 14:30 #2
Avatar billede mollmannj Nybegynder
30. oktober 2009 - 07:58 #3
Tak for jeres svar.

Trial versionen kan jeg desværre ikke bruge da den er begrænset til få antal hold.

Online versionen opfylder ikke helt de krav jeg har.

Det skal være ren cup hvor 32 sættes op med 16 hold på hver side hvor det er vind eller forsvind princippet. taber du først kamp er du ude. hvis man vinder rykker man mod midten hvor man til sidst møder et hold fra "den anden side" i finalen.

1                  5
2                  6
    1          6
      1 vs 8
    3          8
3                  7
4                  8