Avatar billede Kasper4450 Mester
01. november 2009 - 19:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB tv tuner til Asus EEE Box (Mediecenter)

Hej Eksperten

jeg står og skal ud og købe en Asus EEE box EB1501

http://www.asus.dk/product.aspx?P_ID=JEaDVvtKZ9hHhda2

http://shopping.kelkoo.dk/ctl/do/search?siteSearchQuery=Asus+EB1501&fromform=true

så er mit ønske at bruge den som Mediecenter
er der nogel som kender en god DVB-T / DVB-C USB tuner ?

kvaliteten skal være god da jeg ikke gider at se på flimmer

håber virkelig i kan hjælpe.
Avatar billede thov Forsker
02. november 2009 - 17:48 #1
Den slags hænger ikke på træerne, men her er en som er ret fleksibel http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=621147

Den går ikke i sort når mpeg-2 lukkes ned (har h.264 (mpeg-4)), og med slot til ca-modul (Boxer-TV f.eks.) bliver der mange kanaler at vælge imellem.
Flimmer undgås med en ordentlig antenne (som ikke blafrer i vinden).
Avatar billede Kasper4450 Mester
16. november 2009 - 18:00 #2
Super tror jeg vil se nærmere på den model.
Avatar billede sth Novice
15. april 2010 - 19:07 #3
Hej
Har selv et ønske om at købe sådan en dåse som mediecenter, men vil bare rigtig gerne vide hvor meget den larmer

og hvordan gik det med tv-kort, er det ok eller hvad endte du med at købe?
Avatar billede larsjul Novice
04. august 2011 - 16:03 #4
Hej igen

Jeg er på vej ud og købe samme eee boks til samme formål og leder ligeledes efter en god dvb-t tuner til eee box. Men linket til edbpriser er dødt nu - så jeg kan ikke se din anbefaling mere..

Please help - enten med nyt link eller alternativt med produktnavn osv :)

På forhånd MANGE tak!