Avatar billede simona Nybegynder
06. november 2009 - 13:40 Der er 15 kommentarer

Hvor indstiller jeg udseende af brødteksten?

Hej

Jeg ved hvordan man laver en signatur og hvor jeg indstiller fast skrifttype, men hvor indstiller jeg fx. fast linjeafstand og indrykning i udgående mails?

Nogen som kan hjælpe? :-)
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
06. november 2009 - 13:43 #1
Hvilken årgang er din Outlook fra?
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2009 - 13:47 #2
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2009 - 13:52 #3
I Outlook 2007 kan jeg se at man kan sætte standard linieafstand osv. ved at gå til Funktioner/ Indstillinger/ Brevpapir og skrifttyper/
Avatar billede simona Nybegynder
06. november 2009 - 13:53 #4
Den er tusse gammel; 2003
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
06. november 2009 - 13:55 #5
Avatar billede simona Nybegynder
06. november 2009 - 13:56 #6
Tak for dit første svar Thomas, men den funktion kender jeg godt og den definerer nemlig ikke linjeafstand mv.. :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2009 - 13:56 #7
Kan du måske bruge den her i stedet http://malektips.com/outlook_2003_misc_0013.html ?
Avatar billede simona Nybegynder
06. november 2009 - 13:58 #8
Tak Lars, men den forklarer ikke hvordan jeg laver det til en fast indstilling, men blot hvordan jeg gør det (hver gang) når jeg opretter en tekst. :-)
Avatar billede simona Nybegynder
06. november 2009 - 14:01 #9
Tak igen Thomas, men det er stadig ikke noget hvor jeg sætter det som default. Skriftype og farver jo, men ikke linjeafstand.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2009 - 14:22 #10
Avatar billede simona Nybegynder
06. november 2009 - 14:51 #11
Tak Thomas, men der er ikke mulighed for at gemme det som default :-(
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2009 - 15:00 #12
Hvorfor kører du også Outlook 2003 :) Hehe

Ud fra http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-773828.php kunne det se ud til at man ikke umiddelbart kan ændre dette, med mindre man ændrer i selve normal.dot filen.

Prøv at lave en søgning på din computer og se om du kan finde den. Det bliver måske meget langhåret, men det er da et forsøg værd.
Husk at tage en kopi af filen før du springer ud i for mange ændringer ;)
Avatar billede simona Nybegynder
06. november 2009 - 15:22 #13
Jeg er bindende gal, derfor! :-)
Da jeg ikke selv kunne finde ud af det, så var dette blot en endelig test for at se om det kan lade sig gøre.. jeg venter lidt og ser om det skulle dukke en eller anden genial outlook 2003 nørd op! :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2009 - 15:32 #14
Prøv lige at tjekke her http://www.brighthub.com/computing/windows-platform/articles/25426.aspx

Uddrag: Start in the main Outlook window. The first few steps are the same for all versions of Outlook. Go to the Tools menu and select Options. Go to the Mail Format tab. If you are using Outlook 2003 or earlier, click the Fonts button on the Format tab. If you are using Outlook 2007, click Stationery and Fonts.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
07. november 2009 - 09:25 #15
Puhaé´, Simona.
Hvorfor skulle du også lige 2003, der er en ekstrem lille chancer for, at finde en ekspert.
Men du kunne prøve, at følge Thomasso's indlæg, det virker somom han har rimelig styr på det :)