Avatar billede herring Nybegynder
07. november 2009 - 21:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Image

Hej. Jeg har en ny Lenovo, som skal afsted på garantien. Selvom jeg kun har haft den i ca. 3 måneder har jeg fået lagt en hel del ind på den. Disse ting bliver jo højst sandsynligt slettet, når den kommer på deres værksted. Jeg har hørt at man kan lave ligesom et mirror  på en ekstern harddisk, så man ikke skal til at installere det hele igen. Også mht. mail-program og de mails jeg har liggende. Den skal afsted på fredag, så jeg har brug for et hurtigt svar. Så please help.
Avatar billede Faromme Praktikant
07. november 2009 - 21:35 #1
Her er et link til et gratis program der kan det du søger. du laver et image af din harddisk og gemmer den på en dvd eller ekstern harddisk og så er det bare at køre det image ind igen når du får maskinen tilbage.
Avatar billede Faromme Praktikant
07. november 2009 - 22:42 #2