Avatar billede kick Nybegynder
10. november 2009 - 20:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

harddisk og starte Automatisk afspilnings vindue når windows starter op

Jeg har købt mig en SeaGate Agent 1.5TB USB 2.0 Harddisk der driller mig lidt..Den kommer med det der "Automatisk afspilnings" vindue hvorgang jeg starter pc'en op eller laver en reboot hvilketjeg er lidt træt af da mine 4 andre USB 2.0 diske ikke gøre det men kun den nye...

Er der mon et eller andet jeg kan gøre for at få den til at stoppe med det vil jeg blive meget glad..

Jeg køre Win 7 Ultimate DK

MvH Kick
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2009 - 07:48 #1
har su prøvet herinde at ændre på det.

http://i35.tinypic.com/2mfn2j4.jpg

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2009 - 07:49 #2
har du prøvet herinde at ændre på det.

ok
Avatar billede kick Nybegynder
11. november 2009 - 15:57 #3
Jeg prøver lige at se om det kan klare mit problem
Avatar billede kick Nybegynder
12. november 2009 - 17:02 #4
Gider du smide et svar takker for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2009 - 18:23 #5
ok og takker