Avatar billede mfriis Nybegynder
25. december 1999 - 12:25 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

17" skrærm

Hvis man skulle købe en 17" skærm, hvad skulle man så købe?

Til en pris mellem 2000 og 3000

måske 3500 - men så heller ikke mere!
Avatar billede jems Nybegynder
25. december 1999 - 13:00 #1
Jeg anbefaler en Sony MultiScan CPD-200EST til ca. 2.623,-. Men prøv at se på www.edbpriser.dk
Avatar billede jems Nybegynder
25. december 1999 - 13:25 #2
-eller måske en Sony MultiScan CPD-200GST til 3.318,-.
Avatar billede schubert Nybegynder
25. december 1999 - 17:20 #3
Jeg må give Jems ret, det er den bedste skærm til de penge der er på marked i øjeblikket.
Tag en 200EST
Avatar billede mfriis Nybegynder
25. december 1999 - 19:50 #4
Er det trinitron?

hvad med flat-screen??
Avatar billede i11uzion Nybegynder
25. december 1999 - 19:53 #5
... Heh det er i hvert fald Trinitron, jeg skal ikke kunne sige om selve "glasset" er fladt, men det virker meget fladt når man sådan lige kigger på det...

Såeh, jeg vil også mene at det er det du skulle tage dig og købe... DEJLIG SKÆRM!!! :):):)
Avatar billede rca Nybegynder
25. december 1999 - 20:47 #6
I de allerbedste skærme fra konkurerende firmaer, er der .... Sony trinitron billedrør, mange skærme bliver lavet på Sony's fabrikker og får andre navne på kassen. Sony's egne skærme plejer at være en klasse bedre, når vi taler om de lavere prislag. De rigtig dyre professionelle skærme er lidt mere individuelt.
Alt i alt, med en Sony går du ikke galt i byen.
Avatar billede micman Nybegynder
25. december 1999 - 20:54 #7
Sony 200GST, helt klart...har en selv!
Det klareste billede til de billigste penge!
Avatar billede herskegut Nybegynder
03. januar 2000 - 09:04 #8
du skal klart købe en glr7 fra AOC
2000kr
og både pris og kvalitet er i top
Avatar billede cryo Nybegynder
30. januar 2000 - 03:48 #9
Selv har jeg en Sony Multiscan Trinitron 200GST som jeg mener banker ALLE andre skærme sønder og sammen. Ingen giver bedre billedkvalitet en Sony. Men vær lige sikker på at du fyrer et grafikkort til der samtidigt kan give et kanont billede som f .eks Matrox Millennium G400 MAX, Diamond Viper v7700 Ultra(RIVA TNT 2 ULTRA chipsæt), eller et GForce-kort.