Avatar billede ReneKofoed Nybegynder
15. november 2009 - 22:48 Der er 4 kommentarer

Mit C-drev går amok.

Mit C-drev bliver ved med at "fylde" sig selv op. Ligegyldigt hvad jeg gør. Først lavede jeg en diskoprydning og fjernede 9.5 GB, efter 5 minutter var der kun 100 MB tilbage igen. Så lavede jeg en defragmentering, så var der 600 MB igen, så genstartede jeg computeren og så var der kun 50 MB igen. Så nu må jeg hele tiden slette cookies bare for at kunne bruge mit internet. Og jeg kan heller ikke downloade fordi den siger at drevet er fyldt op. Hvad kan det være? Mit virusprogram finder nemlig ingenting!
Avatar billede mall Nybegynder
15. november 2009 - 22:53 #1
Fjern forbindelsen til internettet og tjek din pc igennem..
Hvis den ikke bliver fyldt op, efter du har slettet filer, så har du snavs på din pc..
Avatar billede DavidRommedahl Nybegynder
16. november 2009 - 01:05 #2
Det kan også være indstillinger i din browser.
Måske er den sat til at gemme ALT...
Avatar billede off-line Nybegynder
16. november 2009 - 01:21 #3
Men HVAD bliver din harddisk fyldt op med? Hvad fjerner du?
Avatar billede off-line Nybegynder
18. november 2009 - 22:14 #4
Mon spørger vil deltage i sit eget spørgsmål?