Avatar billede brytcher Nybegynder
26. november 2009 - 22:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

UltraExplorer - details i alle mapper, hvordan?

Hej,

Er begyndt at bruge UltraExplorer, som jeg synes er ret brugervenligt. Men kan ikke få det til at vise mapper med "Details". Vil altså vise alle mapper på samme måde. Bruger nu W7 64 bit, men havde samme problem på Vista 64 bit og vistnok også på 32 bit.

Nogen der bruger det og kan hjælpe?

Mvh
Bjarne
Avatar billede brytcher Nybegynder
27. november 2009 - 10:05 #1
Ja, det var jo ikke meningen at jeg ikke ville give point. Havde skrevet 30 point. Kan jeg rette det eller skal jeg oprette på ny?
Avatar billede brytcher Nybegynder
22. december 2009 - 14:41 #2
For at lukke...