Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. december 2009 - 09:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor mange Volt tåler AMD Athlon 64 X2 4400+

Hej Hardware kyndige.

I forbindelse med at jeg er begyndt at lege lidt med OC er jeg interesseret i at vide, hvor mange Volt min CPU kan egentlig kan klare.

Pt. har jeg fået den til at køre stabilt ved 235MHz CPU FSB ved 1.55 Volt på kernerne. Dette giver ifølge "Egenskaber for Denne Computer" en ydelsesforøgelse fra 2.2GHz til 2.59GHz på hver kerne.

Der er monteret en pænt stor UFO køler på CPU'en, som ved ovennævnte hastighed holder den på ca. 37 gr. når jeg kigger i BIOS.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. december 2009 - 21:59 #1
Kan det virkelig passe, at ingen kan svare på det?
Så tror da pokker jeg ikke selv kan finde oplysninger om det!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. december 2009 - 00:04 #2
Nå - jamen så forsøger jeg da i et andet forum.