Avatar billede bukse Nybegynder
02. december 2009 - 17:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprette formular

Hej jeg har et regne ark med 10 kolonneoverskrifter
ex. navn - adresse - telefon osv.
Jeg mener at man tdliger kunne konvertere arket til en indtastnings-formular (uden brug af VBA kodning e. lign) som så overførte dataerne direkte i de respektive kolonner

Hvordan kan jeg gøre dette i Excel 2007
Avatar billede jesaca Praktikant
02. december 2009 - 20:48 #1
Du skal gøre følgende:

1. klik på Office knapen
2. Vælg her Excel indstillinger
3. Vælg Tilpas i venstre side af indstilings boksen
4. I feltet "Vælg kommandoer fra" vælger du kommandoer der ikke er på båndet.
5. På listen derunder finder du ikonet der hedder formular, marker det og klik på tilføj knappen
6. luk boksen ved at klikke OK
7. Ikonet findes nu på hurtig adgangs værktøjslinjen i øverste venstre del af skærmen.

Vend tilbage hvis du ikke får det til at fungere.
Avatar billede bukse Nybegynder
02. december 2009 - 21:29 #2
1000 tak for dit svar
Det virker

Men jeg har et tillægsspørgsmål:
Kan det laves således at når jeg åbner regnearket - så starter formularen selv?