Er actionlist en måde at gøre det på
Jeg har et program hvor man kan vælge forskellige funktioner fra hovedmenuen og popupmenuer + programmet kan kaldes med parametre for at udføre en funktion.Dette er lidt vanskeligt at overskue når der er mange funktioner og jeg kom så til at se at der er noget der hedder en actionlist og så var det jeg tænkte om det var en vej frem.
Så vidt jeg kan se så skal jeg lave det på min main form, men da mine kommandolinieparametre kontrolleres/håndteres i en seperat unit som main form uses så vil jeg vel skulle use main formen i den unit og så er vi vist på et skråplan eller hvad?
(det kan godt være det lyder kryptisk, men jeg håber det er forståeligt)
