Avatar billede loffy Novice
05. december 2009 - 07:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med header location

Det er somom den ikke registrere min header, når filen ligger på mit domæne, men sålænge den ligger local virker det som jeg forventer, hvordan løser jeg dette?
siden er http://hornstrup.com/julesjov/
og min kode lyder:
<?php
    if(@$_GET['page'] == 'Forside'){
        include('forside.php');

    }elseif(@$_GET['page'] == 'Tidligere afsnit'){
        include('oversigt.php');

    }elseif(@$_GET['page'] == 'Gæstebog'){
        include('christguest.php');
    }else{
        header('location:index.php?page=Forside');
    };
?>

Jeg har også prøvet at lave min location om til
header('location:http://www.hornstrup.com/julesjov/index.php?page=Forside');

Men det ændrede ikke noget, jeg skal stadig aktivere forside i menuen for at komme dertil.
Det her kodebrudstykke ligger i en div midt på siden, jeg ved ikke om det har noget at sige, men som sagt virker det fint når adressen hedder localhost...

Er der nogen af jer der har en idé til hvordan jeg får det til at virke?
Avatar billede kongfjong Nybegynder
05. december 2009 - 07:20 #1
Hvis du allerede har lavet output til skærmen, f.eks. vha. en "echo", kan du ikke bruger header() funktionen.

I dit kodestykke ser det ud til, at det i den sidste "else" ville give mere mening med noget i retning af

include('forside.php');
Avatar billede loffy Novice
05. december 2009 - 07:40 #2
Alletiders nu virker det :) Tak :)
Avatar billede kongfjong Nybegynder
05. december 2009 - 07:49 #3
Så lidt :)
Avatar billede kongfjong Nybegynder
05. december 2009 - 07:49 #4
Svar :D