Avatar billede muggemand Nybegynder
05. december 2009 - 19:57 Der er 3 kommentarer

Hjælp til sammensætning af PC.

Hej alle på eksperten.

Jeg skal bruge lidt hjælp til at sammensætte en pc. Jeg har et ATI Radeon 4650 HD graffikort.

Det eneste problem er, at det er et AGP kort. Derfor skal jeg bruge et bundkort med AGP slot.

Er der nogen som kan give mig tips til hvilket bundkort, cpu, og ram jeg skal købe?? Det skal ikke være det nyeste nye, men så det kan klare også at game lidt.

På forhånd tak.
Avatar billede muggemand Nybegynder
06. december 2009 - 23:02 #2
Tusind tak for hjælpen. Lige det jeg var på udkig efter :)

Giv lige et svar så jeg kan give dig dine points..
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2009 - 20:37 #3
ok