Avatar billede xhofa Nybegynder
06. december 2009 - 11:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stavekontrol Office Word 2007

Hej.

Jeg har det problem, at min stavekontrol pludselig ikke virker mere.

Den kommer og melder "fejl" når jeg skriver to ens ord i træk, men ikke hvis der bliver stavet forkert. Dette har virket tidligere.

Nogen der ved hvad der kan være galt?

Mvh
Robert
Avatar billede b-and Novice
06. december 2009 - 13:09 #1
Rep. af Office.

Vælg den rigtige udgave.

Office 2002 & 2003
Åben Outlook, Word eller Excel > tryk på > Hjælp > Om Microsoft Outlook > Deaktiverede elementer.
Er der nogen der så aktiver dem igen - og se om det har hjulpet.

Er det ikke løsningen så prøv følgende:
Put din Office CD/DVD i drevet og når programmer popper op - så luk det med i det røde kryds oppe i højre hjørne.
Åben så Outlook > tryk på > Hjælp > Find og ret fejl.
Lad den scanne programmet - og efter scanning genstart.

Office 2007
Åben Outlook > Hjælp > Office Diagnosticering.

Kør scanningen.

Hjalp det?
Avatar billede xhofa Nybegynder
28. december 2009 - 15:06 #2
Har nu prøvet det hele, og intet hjalp.

Har endda prøvet at fjerne alt Office og installere det igen, det hjalp heller ikke noget.

Stavekontrollen virker på engelsk.
Avatar billede b-and Novice
28. december 2009 - 15:21 #3
Lyder som den slet ikke er sat til > åben Word og tryk på Office mærket oppe i venstre hjørne > tryk på Word-indstillinger i bunden af popup vinduet > tryk på Korrektur.

Hvordan er dine flueben sat der, der skulle vel ikke mange et i løbende stavekontrol??
Avatar billede xhofa Nybegynder
28. december 2009 - 15:27 #4
Der er flueben ved løbende stavekontrol, det giver absolit ingen mening.
Avatar billede xhofa Nybegynder
18. august 2010 - 13:31 #5
Da der ikke er nogen der har kunnet komme med et svar, lukker jeg hermed indlægget.