Avatar billede raketen Novice
07. december 2009 - 21:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Call of Duty: Modern Warfare 2... Crasher efter 1-2 timers spil.

Har en rimelig ny gamer pc med:
e8400 cpu
gf 9800 gtx+
2 gb ddr 3 1333 fsb.
750 gb sata 2 disk
Windows xp 32 bit pro

Efter en times tid crasher spillet og vender tilbage til skrivebordet med den fine besked:

Windows - Skærmdriveren svarer ikke

Skærmdriveren nv4_disp virker ikke optimalt. Gem dit arbejde, og genstart computeren for at gendanne den fulde skærmfunktionalitet. Næste gang du genstarter computeren vil der blive vist en dialogboks, som giver dig mulighed for at sende data om denne fejl til microsoft.

Har geninstalleret spillet, hentet nye drivere til motherboard, grafikkort, lydkort, opdateret windows fuldt ud og kan bare ikke løse problemet... PLEASE HELP ME
Avatar billede Niclas Praktikant
07. december 2009 - 22:06 #1
Har selv haft fuldstændigt samme problem med det samme skærmkort, og jeg har ikke fundet nogen "rigtig" løsning på dette.
Det jeg gjorde var at jeg:

Opdaterede driveren til kortet. Derefter nåede jeg ikke rigtigt at teste det, og næste dag brændte min harddisk sammen, og jeg sendte den så til reperation igen. Derefter kom den så tilbage og jeg fik den startet op, der installerede jeg så win 7, hvorefter grafikken fu***** helt op... Og den måtte så til reperation igen...
Det bedste bud som jeg har lige nu er at du ringer ind til din producent og får dem til at forklare dig hvad der er galt, det bør de vide. Desuden, hvis det er "defekt" på en eller anden måde, og den er købt indenfor et år får du det gratis udskiftet.
Avatar billede Niclas Praktikant
07. december 2009 - 22:07 #2
Jeg skal ikke kunne svare på om det kan være noget virusrelateret... Det lader jeg andre om, jeg ville dog lige ringe ind til producenten for at høre hvad problemet kan være/er.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2009 - 08:00 #3
du kunne prøve denne driver i stedet for

http://www.omegadrivers.net/

http://www.omegadrivers.net/nvidia_winxp.php

m.v.h
Avatar billede raketen Novice
08. december 2009 - 17:13 #4
Tror lige jeg vil prøve min makkers gf 8800 gtx for at se om det er driver relateret.
Det fu**ede up med den gamle driver og selv den sprit nyeste fra nvidia.com har samme problem, så tester lige med et 8800 gtx.
Hvis den også crasher er det nok ikke grafikkortet den er galt med... Vender tilbage når jeg har mere info...
Avatar billede raketen Novice
03. april 2010 - 12:51 #5
det hjalp med andre ram