Avatar billede peacemaker Nybegynder
16. juli 2001 - 11:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Opdateringshastighed

Hejsa.. problemet er at min refreshrate, når jeg er i win2k, er på 85hz. Men når jeg starter et spil, falder den uanset hvad, til 60hz... Nogen forslag?
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. juli 2001 - 11:14 #1
Det skal den gøre, ellers skal du indstille den under Skærmindstillinger.
Nulstil først din skærm til default, start med 640x480 og ret den ind, gå videre med 800x600 og så fremdeles til alle billeder står pænt lige i centrum.
Avatar billede peacemaker Nybegynder
16. juli 2001 - 11:17 #2
øøøhhhh... det var vist ikke det spørgsmålet går ud på... det eneste som skal rettes er refreshraten, ikke opløsningen
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. juli 2001 - 11:24 #3
Det hænger sammen, lad være med at afvise nogen til du er tilfreds med svaret.
Opløsning og refreshrate hører sammen!
Avatar billede makse Nybegynder
16. juli 2001 - 11:25 #4
16/07 2001 11:24:01  > Og farvedybde.
Avatar billede peacemaker Nybegynder
16. juli 2001 - 11:25 #5
jeg har gjort det før... kan bare ikke huske hvordan.. men dengang brugte jeg et program som skulle køres en gang, og så var det fikset. Så lad være med at piske en stemning op!
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. juli 2001 - 11:29 #6
peacemaker> Jeg pisker ikke en stemning op, gør blot opmærksom på at man bør vente med at afvise indtil man synes man har fået et svar eller ikke ;o)

Desværre kender jeg ikke et program der kan ordne det på en anden måde end den normale.
Avatar billede peacemaker Nybegynder
16. juli 2001 - 11:31 #7
og dette gav du ligesom udtryk for ved ikke at svare på mit spørgsmål, så derfor afviste jeg det... det kan du godt se ikke? :o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. juli 2001 - 11:34 #8
Det er ok ;o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. juli 2001 - 15:22 #9
Hvilket grafikkort har du?

Hvis det er et Asus, kan du indstille disse ting her (prøver at huske så godt som muligt):

Start -> settings -> control panel -> display -> settings -> advanced ... og her inde kan du så sætte hvilken refresh hastighed du vil køre med, i de forskellige opløsninger, ved de forskellige grafik-modes (OpenGL, Direct3D, GUI).
Avatar billede red Nybegynder
25. juli 2001 - 15:25 #10
http://www.eksperten.dk/spm/92100&eMode=Standard

Ser ud som om vi har det samme problem!
Avatar billede red Nybegynder
25. juli 2001 - 15:28 #11
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. august 2001 - 10:18 #12
bare sørgeligt at man ikke kan hente den uden at man skal igennem 70 sider inden man når den, jeg klarer mig udmærket på normal vis!