Avatar billede sorenzoo Juniormester
10. december 2009 - 11:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Concorde C4 problem. Stort problem.

Hjælp...
Ved en faktura opdatering er der sket en fejl, og når man nu vil gå ind i regnskabet kommer den med en fejl der siger.: CONCORDE blev afbrugt midt i en vigtig opdatering. Systemet er derfor ude af balance. Tag derfor Deres sidste sikkerhedskopi i brug, og start igen.
Sikkerhedskopien er så desværre bare itu, og kan derfor ikke indlæses. Sidder der nogle kloge hoveder derude, eller nogen der kender nogen der måske kan lave det.? Er selvfølgelig også villig til at betale for at få det lavet da det er rimeligt presserende, men ved simpelthen ikke hvem jeg skal kontakte.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede ebea Ekspert
10. december 2009 - 15:18 #1
Hej!  For at løse dette problem, skal du bruge en bestemt fil, som er lavet af Damgaard Data i tidernes morgen, som låser dit system op igen, når det er blevet blokeret i sådanne tilfælde.
Jeg har denne fil, som jeg kan tilsende dig, hvis du sender mig et link til din mail.
MvH
Avatar billede sorenzoo Juniormester
10. december 2009 - 16:24 #2
Lyder næsten for nemt og godt til at være sandt...
du kan sende den på dalgasvej5@hotmail.com

I så fald at det virker må du også hellere sende din adresse med, således jeg ku sende dig en flaske vin eller wisky alt efter hvad du er til.:)

Tak.
Avatar billede janborup Praktikant
31. januar 2010 - 23:09 #3
Ja... Det gode gamle FORHAND.EXE har redet mange våde øjne i tidernes morgen.

Chears
Jan
Avatar billede richardhenriksen Nybegynder
25. august 2010 - 16:36 #4
Hej Jan

Kunne du maile mig dette program da jeg ikke har mit mere, og står og skal bruge det til en kammerat.
Avatar billede janborup Praktikant
09. juni 2011 - 16:57 #5
Jammen, så har jeg da lige uploadet programmet, hvis nogen skulle stå og mangle det. :-)

http://www.box.net/shared/1aes88d3lu
Avatar billede poulhof Praktikant
16. december 2015 - 19:54 #6
Hej. Jeg har samme problem med c4.
Vil du hjælpe mig med forhånd.exe?

Mvh
Poul Sørensen
Poul@flatsberlin.DK
Avatar billede sorenzoo Juniormester
17. december 2015 - 07:55 #7
Hej Poul.

Har du ikke bare prøvet at følge guiden som beskrevet.?
Det er snart 6 år siden jeg har boret i det, og har også stadig programmet herhjemme til at løse det med hvis det giver dig problemer må du jo give besked.
Mvh Søren