Avatar billede Brygmanden Novice
14. december 2009 - 13:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mozilla firefox

Hej

Min pc vil godt lukke mozilla firefox op en gang. Men hvis jeg lukker for mozilla firefox kan den ikke åbnes igen før jeg genstarter min pc.
Kan den knækkes i denne tid..
Avatar billede virtual1ty Nybegynder
14. december 2009 - 14:03 #1
Kommer den med nogle meddelelser når du forsøger at åbne Firefox anden gang? Har du den nyeste version?
Avatar billede perhol Seniormester
14. december 2009 - 15:00 #2
Havde selv problemet for et stykke tid siden.
Efter undersøgelse på nettet for andre med samme problem, kogte jeg det ned til at det nok skyldtes ZoneAlarm firewallen.
Siden jeg fjernede ZoneAlarm har jeg ikke haft problemet!
Bruger du mon den?

Prøv at afinstallere den og installere en anden i stedet.

Spywarefri.dk har nogen gode forslag, bla.:

Comodo Internet Security -> http://www.spywarefri.dk/software/comodo-internet-security/

Online Armor Free -> http://www.spywarefri.dk/software/online-armor-free/
Avatar billede Brygmanden Novice
04. oktober 2010 - 14:42 #3
Lukkede Mozilla på joblisten( ctrl alt delete) så fungerede det..