Avatar billede simona Nybegynder
14. december 2009 - 17:05 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Kan jeg gemme mine sms'er?

Jeg har en Nokia Xpressmusic 5800 og kan via programmet PC Suite hente billeder mm fra telefonen. Jeg har dog brug for at hente alle mine sms'er men kan ikke finde dem i de foldere jeg kommer ind til.

Nogen som ved hvilken fil jeg bruge for at få fat i mine sms'er?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2009 - 19:19 #1
Hej Simona prøv at se om du kan bruge det her:
http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=12854
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2009 - 19:43 #2
Er ikke sikker på du kan bruge noget fra forrige link.
Kan du ikke lave en sikkerhedskopi af dine sms'er.
Har du noget der hedder Nokia Content Copier i PC Suite?
Her skal man kunne sikkerhedskopiere.
http://nds2.nokia.com/files/support/global/phones/software/Nokia_PC_Suite_6.84_UG_dan.pdf
Avatar billede simona Nybegynder
14. december 2009 - 19:56 #3
Hej

Jeg er lige ved at downloade PC Suite for Nokia.. og er samtidig igang med nogle opdateringer på telefonen. Hvis det ikke virker, så afprøver jeg dit forslag. Tak for det! :-)

Jeg kører download herfra: http://download.cnet.com/windows/sms-tools/?tag=mncol%3bpop
Avatar billede simona Nybegynder
14. december 2009 - 21:24 #4
Det lykkedes med stor succes at installere og få gemt alle sms via PC Suite..

Men smid et svar i tilfælde af at din løsning også kan bruges! :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2009 - 21:31 #5
Det var godt Simona. Jeg lægger svar her.