Avatar billede trold1964 Novice
15. december 2009 - 16:57 Der er 1 løsning

Internetopkobling af DFL-210 på YouSee

Hej eksperter

Jeg kan ikke komme på Internet med min dlink DFL-210

Jeg har Fast IP dvs. Dynamisk IP som er låst fast på den Router jeg har nu.
Min internet udbyder er YouSee

Før jeg kan få en ny Fast IP (Dynamisk IP) skal min DFL-210 seup først, derefter kan jeg få den nye Dynamisk IP låst fast så den bliver min nye Fast IP.

Jeg gør det som står i Quick Installation Guide
ftp://files.dlink.com.au/products/DFL-210/QuickInstallGuide/DFL-210_QIG_1.03.pdf

Jeg fandt ud af hvordan det forgår hvis jeg setup min udbyder dns server på mit netkort.
Så kan jeg registrer mig og jeg får en ny Dynamisk IP og så er der to nye dns server hvor første var der kun en.
Men det er ikke den måde min DFL-210 skal setup på.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig.

trold
Avatar billede trold1964 Novice
24. februar 2010 - 01:55 #1
ingen kommentar