Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
15. december 2009 - 22:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fjerne: Bloodhound.PDF.18 ?

Hej.

Jeg har fået ovennævte virus på min computer. Mit antivirus program (Avast) kan ikke finde den, men ved at lave en online scan på Symantec fandt den denne virus.

Mit spørgsmål er så om i ved, hvordan jeg fjerner den? Jeg kan ikke finde noget andre steder på nettet.

Håber i kan hjælpe.

Morten
15. december 2009 - 22:13 #1
Lidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

PS: Hvis du pænt vender tilbage til dine tidligere GAMLE spørgsmål, så vender jeg måske også tilbage hertil *S* ...
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/morten_soegaard
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
15. december 2009 - 22:30 #2
Det er Vista.

Hmm :) Hovsa... Jeg beklager.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2009 - 20:54 #3
Det er bedre du gør noget ved det end beklager :)
16. december 2009 - 22:08 #4
*Enig* *S*
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
17. december 2009 - 10:28 #5
Jeg har gået hele min liste med indlæg igennem og dem som stod åbne har jeg lukket!

Jeg ved ikke i hvilke spørgsmål de andre poin ligger.
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
17. december 2009 - 10:36 #6
Nu fandt jeg mine ubesvaret spørgsmål, og de er lukket nu. :) Det er meget lang tid siden jeg har brugt siden og layoutet er lavet om.
Avatar billede Beach Mester
18. december 2009 - 03:07 #8
morten_soegaard-->

Det er meget godt du har gennemgået alle dine gamle spørgsmål her på E og fået lukket de løse tråde du igennem tiden har lagt. Men hvad med at tildele dine point til dem som så har hjulpet dig, i stedet for at tage dem alle til dig igen???
Et par Eks. --->

Oprettet søn. d. 17. august 2008 kl. 17:04:48
http://www.eksperten.dk/spm/841960
Du tager selv dine 60 point, selv om der er lukket op for links der giver svar på dit spørgsmål

Oprettet lør. d. 26. juli 2008 kl. 15:59:12
http://www.eksperten.dk/spm/839504
Du tager selv dine 30 point, selv om der er et direkte svar på dit spørgsmål

Oprettet tir. d. 01. april 2008 kl. 17:06:37
http://www.eksperten.dk/spm/826078
Du tager selv dine 60 point, selv om der er et direkte svar på dit spørgsmål

Oprettet man. d. 19. november 2007 kl. 23:33:27
http://www.eksperten.dk/spm/806612
Du tager selv dine 150 point, selv om der er et direkte svar på dit spørgsmål

Oprettet tor. d. 06. september 2007 kl. 16:24:52
http://www.eksperten.dk/spm/795158
Du tager selv dine 60 point, selv om der er et direkte svar på dit spørgsmål

Oprettet ons. d. 18. april 2007 kl. 22:41:57
http://www.eksperten.dk/spm/774047
Du tager selv dine 60 point, selv om der er et direkte svar på dit spørgsmål

Oprettet man. d. 05. marts 2007 kl. 20:02:00
http://www.eksperten.dk/spm/766297
Du tager selv dine 30 point, selv om der er lukket op for mere info

Det er lige under 75% af alle dine spørgsmål igennem de sidste 2 år, hvor du bare har lukket uden at sige tak:-(

Nu er det da godt nok ved at være jul, med det er som om du tror det er en gratis gavebutik som bare yder dig en service uden at det koster lidt "tak skal du have, fordi du gider at bruge din fritid på at hjælpe mig med mine problemer" -point.

Hvis du ikke mener du har fået et fyldestgørende svar på dine spørgsmål, så kan jeg se igennem tiden at du tidligere uden problemer har kunne finde ud af at melde tilbage for at komme nærmere ind på en løsning. Uanset nyt design på eksperten, så er regler mm. jo ikke ændret...
Har man gamle ting liggende og flyde rundt omkring, så vurdere man jo lige om det er noget der kan bruges, eller om alt bare skal kastes til storskrald. Du har lige kastet knapt 75% af dit liv på E for de sidste 2 år direkte til skrald. Ikke fedt når man nu har brugt tid på at hjælpe dig med at give dine problemer en løsning.

Fremover så har vi stadig det nye design her på E, og med garanti også flere nye når tiden melder sig. Husk derfor for hulen i fremtiden lige at følge op på de ting som du ønsker hjælp til, og ikke bare kaste kvalificerede svar i skraldespanden som om at det ikke betyder noget for dig at vildt fremmede mennesker forsøger at hjælpe dig med løsninger.

Vi kan alle have ting som endnu ikke er løst, men så kommunikere man det ud til dem der hjælper, så man evt. kan komme frem til noget brugligt.

Bare en lille øjebæ fra min side, men på trods af dette må du da have en rigtig glædelig jul:-)

//Beach
/B
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2009 - 11:00 #9
Jeg hopper af her...
Underlig måde at sige tak for hjælp...
Avatar billede j3ppah Novice
22. november 2010 - 08:12 #10
http://www.symantec.com/business/security_response/writeup.jsp?docid=2009-112319-2356-99&tabid=3

Der ligger guiden til manuel removal tool, til virusen...

Men da det er en gammel virus, beskytter de fleste antivirus programmer nok mod den idag... prøv evt at checke. AVG free antivirus, kan hentes på www.ninite.com ->
Held og lykke.
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
22. november 2010 - 17:18 #11
I og med, at det er et år siden jeg havde problemet med virussen tillader jeg mig, at lukke spørgsmålet og give pointene til eneste mulige svar.