Avatar billede piopakk Nybegynder
26. december 2009 - 11:57 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Intel driver vil ikke installere

Hejsa,

Jeg har for kort tid siden installeret Windows 7 og har nu bemærket at der er kommet nye Intel chipset drivere til mit chipset. Jeg kører et intel core i5 setup.

Når jeg kører Intel autoupdater som er ene exe fil, så starter den setup normalt ved at loade en masse filer til installeringen. Når jeg så trykker næste for at installere dem, går den direkte over i afslut og siger at driverne nu er installeret succesfuldt. Men de er slet ikke installeret/opdateret.

Hvordan kan jeg installere dem? Nogen ideer?

Det drejer sig om samtlige chipset drivere (sata, pci-xpress etc.)
Avatar billede poko1 Ekspert
26. december 2009 - 12:08 #1
Avatar billede strych9 Praktikant
26. december 2009 - 12:44 #2
Du skal få uddelt nogle point i alle dine åbne spørgsmål, ellers er der ingen hjælp herfra.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. december 2009 - 13:40 #3
Denne vejledning er godt nok til Vista, men mon ikke du kan bruge den alligevel:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Import-messages-into-Windows-Mail-from-Outlook-Express
Avatar billede vejmand Juniormester
26. december 2009 - 13:44 #4
Sorry, mit indlæg er til et andet spørgsmål.  :-)
Avatar billede eyvind Seniormester
26. december 2009 - 14:40 #5
Prøv at h-klik på den exe fil og vælg kør som administrator
Avatar billede piopakk Nybegynder
26. december 2009 - 18:27 #6
Strych9: Det vil jeg smaddergerne, men når alle besvarer som 'kommentarer' kan jeg ikke give point..

Eyvind: Kører allerede som admin, hjælper ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. december 2009 - 18:31 #7
voodooman >> hvis der ikke er lagt et "Svar", bér du hjælperen om at sende "Svar".
Hvis spørgsmålet er "død" uden hjælp, sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.
Avatar billede piopakk Nybegynder
26. december 2009 - 18:36 #8
ok. prøver at få alle til at svare som svar så :) Men det da egentligt besværligt. Hvorfor ikke bare skrive som svar direkte, når man svarer på et spørgsmål?

Men kan vi så ikke også få fokus tilbage til mit spørgsmål om at få de drivere installeret? :)
Avatar billede eyvind Seniormester
26. december 2009 - 18:49 #9
Ja ja du er logget på som administrator, men kan stadig vælge
"kør som administrator"
http://peecee.dk/upload/view/213109/full
Avatar billede piopakk Nybegynder
26. december 2009 - 18:58 #10
Jep, kørte som administrator, hjalp desværre ikke.
Avatar billede piopakk Nybegynder
26. december 2009 - 19:20 #11
Har nu også prøvet at køre programmet som admin under safe-mode. Hjalp heller ikke.
Avatar billede eyvind Seniormester
26. december 2009 - 19:22 #12
Ok - har så ikke flere idéer.
Avatar billede piopakk Nybegynder
26. december 2009 - 19:30 #13
ok. men tak for hjælp alligevel.
Avatar billede piopakk Nybegynder
31. december 2009 - 14:57 #14
Hej alle,

Så har jeg fulgt op på alle mine åbne spørgsmål. Ja jeg har vist været meget ringe til at følge op. Beklager mange gange! Dog har jeg ikke kunnet få svar fra mange endnu, på spørgsmål helt tilbage fra år 2000. Hvad skal jeg gøre med dem for at lukke dem?

ps. de nyeste inteldriverne er nu installeret til chipsættet. Unpackede bare alle de enkelte drivere og opdaterede dem enkeltvis via system 'update drivers'. Lidt langhåret og vist ikke helt efter bogen. Men virker upåklageligt.
Avatar billede piopakk Nybegynder
31. december 2009 - 14:58 #15
Eyvind, da du har besvaret vil jeg gerne give dig point.
Avatar billede eyvind Seniormester
31. december 2009 - 16:42 #16
Ok - tillykke og godt nytår.