Avatar billede BeJu Nybegynder
26. december 2009 - 13:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

email

Jeg har opdateret min computer til Windows 7 og har derved mistet outlock express, jeg havde dog været så foruseende at gemme vigtige email. Men hvordan og med hvilket program kan jeg åbne de gemte email.
Avatar billede poko1 Ekspert
26. december 2009 - 13:18 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
26. december 2009 - 13:45 #2
Denne vejledning er godt nok til Vista, men mon ikke du kan bruge den alligevel:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Import-messages-into-Windows-Mail-from-Outlook-Express
Avatar billede BeJu Nybegynder
27. december 2009 - 18:32 #3
Jeg kan desværre ikke bruge jeres svar, ikke uden lidt mere hjælp. Min computer stod med en total blank harddisk da jeg havde installeret windows 7, da jeg ikke pt har en windows office 2007 har jeg installeret windows XP office og har derfor microsoft outlock. men dette program vil ikke hente disse filer ? mine gemte email's har jeg på en usp nøgle og deres filtype hedder DBX-fil(.dbx)og åbnes med : Ikon(?)Dll-fill med fælles dialog.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. december 2009 - 19:32 #4
Du kan importere dine mails i Windows Live mail: http://download.live.com/wlmail/?mkt=da-dk
Avatar billede BeJu Nybegynder
27. december 2009 - 22:03 #5
Det virker heller ikke problemmet er at email'lene er på min usb og ikke på pc eren i et emailprogram, er måske nød til at finde en med en pc'ere med outlock express installeret og hente dem der ind og måske få dem gemt i en fil art jeg kan se.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. december 2009 - 22:36 #6
Hvis du kopierer mappen med dine .dbx filer over på den nye pc, burde det ikke være noget problem at importere.
Jeg tror ikke du kan importere direkte fra en usb.
Avatar billede BeJu Nybegynder
28. december 2009 - 09:09 #7
jeg havde en gammel maskine stående jeg fik startet op og så fået pakket filerne ud her. Men jeg synes ikke at windows live har et sted hvor du kan hente gamle emails, jeg kan hente adresser og så kan jeg samle mine emails hos dem hvis jeg har flere forskellige adresser på andre server !!! men ikke gemte mails
Avatar billede vejmand Juniormester
28. december 2009 - 09:53 #8
Hmmm, det ser ud til at du skal konvertere .dbx til .eml
http://www.kandu.dk/tip18717.aspx

Link til download af Power Email Recovery for Outlook Express
http://www.mt-solution.ca/outlook-express-recovery-software/download.htm
Avatar billede BeJu Nybegynder
28. december 2009 - 12:26 #9
Vejmand du har fortjent pointene