Avatar billede mvesth Nybegynder
28. december 2009 - 22:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Itunes vs. Ipod - når venner bliver fjender

Hej Eksperter! (:

Jeg har lige fået en smart Ipod Touch 32GB i julegave, hvor jeg i går og idag har siddet og knoklet i at få lagt nogle apps over på den som jeg har hentet fra deres AppStore via Itunes.

Men den siger at jeg ikke har godkendt computeren, og derfor ikke kan overfører dem - der er intet problem hvis jeg henter dem direkte på mobilen, men synes det er lidt smartere at hente det på computeren, da man har et bedre overblik - plus det burde jo også virke der!

Smider lige et par screenshots op så I har bedre muligheder for at hjælpe mig.

Har prøvet at slette 'SC info'-mappen, som de anbefaler hos Apple(http://support.apple.com/kb/TS1389?viewlocale=da_DK), hvis man har problemer. Har også prøvet at geninstallere Itunes og prøvet at sync med en anden computer - den gør dog det samme igen og igen. Har også prøvet med og uden jailbreak på Ipod'en, da jeg tænkte det måske kunne virke. Og har også gendannet Ipod'en utallige gange, for at se om det kunne hjælpe. Intet af det virker dog, kan kun få mine sange overført.

Håber I kan hjælpe mig! (:

På forhånd tak.

Og godt nytår til Jer, til den tid.

SS:
http://img26.imageshack.us/img26/9544/ituneso.jpg

http://img707.imageshack.us/img707/3342/itunes2x.jpg

- Morten (:
Avatar billede mvesth Nybegynder
11. januar 2010 - 16:54 #1
har løst problemet
Avatar billede mvesth Nybegynder
11. januar 2010 - 16:54 #2
har løst problemet