Avatar billede scavenger Nybegynder
30. december 2009 - 16:44 Der er 7 kommentarer

Fjern Klik-Klik lyd i Windows XP.

Jeg har et problem med den irriterende Klik-Klik lyd der kommer som standard i windows når man klikker rundt i stifinder eller på nettet.

Det har altid været nok bare at gå ind i Kontrolpanel -> Lyde og Lydenheder -> Lyde og derefter vælge "Ingen Lyde" i lydtema, eller alternativt sætte "Start Navigation" under Windows Stifinder til Ingen.

Dette virker dog ikke længere.

Hvis jeg gør ovenstående, klikker Anvend/Ok og derefter lukker vinduet, og åbner det igen, er der igen en Klik-lyd tildeldt til "Start Navigation".

Det er efterhånden ved at drive mig til vanvid, så håber i kan hjælpe.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2009 - 17:10 #1
"Dette virker dog ikke længere."
Hvad har du ændret, siden det ikke virker længere?
Har du installeret noget program, i forbindelse med, det ikke længere virker?
Er det lang tid siden, ellers prøv med en systemgendannelse....
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2009 - 17:16 #2
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2009 - 17:17 #3
Avatar billede b-and Novice
30. december 2009 - 19:26 #4
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2009 - 20:10 #5
b-and >> Problemet her er jo, at det trick ikke virker, ifølge spørgeren.  :-)
Avatar billede b-and Novice
30. december 2009 - 20:18 #6
Ja det har du egentlig ret i - jeg syndes det virkede som han havde sprunget et trin over i processen da jeg skimmede spørgsmålet. *S*
Avatar billede scavenger Nybegynder
01. januar 2010 - 20:21 #7
Tak for hjælpen folkens!

De links i har postet er dog netop det jeg har beskrevet i min post ikke virkede :)

Jeg har dog fundet en løsning...

Kunne slettet .Current nøglen i regedit under

HKEY_CURRENT_USER\AppEvents\Schemes\Apps\Explorer\Navigating

For at fjerne lyden, hvilket virkede. Kunne åbenbart bare ikke gøre det under kontrolpanel. Meget mystisk.