Avatar billede jannie1962 Nybegynder
02. januar 2010 - 20:02 Der er 1 kommentar

installere "Bedreword" på word 2007

Vi skal have flyttet "bedreword" fra en pc med windows XP og office 2003 pakken til en ny PC med windows 7 og office 2007 pakken.
Jeg kan ikke få "BEDRE WORD" til at fremkomme i menulinien i word. Den kommer ellers fint ud og siger, at nu er progr. installeret.
- og hvordan får jeg den "GAMLE" fakturaskabelon med over ? Så vi ikke mister nummereringen osv. ??

Det er muligvis ikke rette kategori jeg har lagt spørgsmålet i, men jeg aner ikke hvor jeg skal lægge det ind.

Mvh
Jannie
Avatar billede Jez Nybegynder
18. marts 2014 - 16:34 #1
Hej

Jeg har i lang tid, prøvet at få Bedreword til at fungere på Windows 7.

lav en reg fil  med ned stående:
og importer den via regedit

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\Word\Addins\Faktura.Connect]
"FriendlyName"="BedreWord/faktura"
"Description"="Skriv fakturaer med eller uden fortrykt indbetalingskort FIK752"
"LoadBehavior"=dword:00000003
"CommandLineSafe"=dword:00000000

det virker . (-: