Avatar billede jannie1962 Nybegynder
04. januar 2010 - 20:58 Der er 11 kommentarer

Hastesag : Bedre Word. Skalm flyttes fra en gl.maskine til en ny maskine

Er der nogen her der kender "BedreWord" ???

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan jeg får "BedreWord" frem i menu linien i Word 2007 på den nye maskine der kører windows 7, og hvordan jeg får hentet alle de gamle fakturaer fra den gamle XP maskine med word 2003.

Det er en hastesag, så hjælp ønskes meget hurtigt :-)

Jeg kan se, der er andre der har spurgt om disse ting for flere år siden, men de har vist aldrig fået et svar der kunne bruges.

Man kan max give 200 point, men I kunne ellers få alle mine point, for et svar jeg kan bruge :-)

Mvh
Jannie
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. januar 2010 - 21:20 #1
Siden og dermed programmet er ikke opdateret siden 2007. Det er slet ikke sikkert at det er kompatibelt med Word 2007.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. januar 2010 - 21:26 #2
Lige umiddelbart kan det være en sikkerheds feature i word der gør at programmet ikke køre.

http://www.eksperten.dk/spm/701577
Avatar billede jannie1962 Nybegynder
04. januar 2010 - 21:36 #3
Ja, det er det muligvis.

Jeg kan i den nye windows7 åbne word 2007 og trykke på tilføj word-program, og så kommer jeg til

normal og normal.dot.

men det giver mig bare skrifttyper osv. ?
Avatar billede jannie1962 Nybegynder
04. januar 2010 - 21:37 #4
- henvisningen til det gamle link giver dette svar :

Jo, du skal bare finde den lås, der gør at det ikke virker. Prøv at spørge i gruppen med ms-programmer.

Det blev jeg ikke klogere af :-(
Avatar billede vejmand Juniormester
04. januar 2010 - 21:47 #5
Et andet gammel spørgsmål om emnet, aner ikke om du kan bruge det: http://www.eksperten.dk/spm/702051
Avatar billede jannie1962 Nybegynder
04. januar 2010 - 22:22 #6
Jeg er ikke helt sikker, men vil prøve mig frem.
Windows 7 er ikke så nem at finde rundt i som de gamle udgaver, så ..

Der er mange ting der er udskiftet i den nye windows, så jeg roder lidt rundt i det, også i stifinderen.

Mange ting der plejede at hedde én ting i de sidste 4-5 udgaver af windows hedder noget nyt i 7. Så det gør det hele lidt vanskeligt. :-(

Men jeg vil prøve om jeg kan finde "startup" et eller andet sted, trods alt.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. januar 2010 - 22:43 #7
Ja, og samtidig er der jo også noget omkring filtyperne i Office 2007, de er også ændret.
Om det så funker på samme måde som i 2003 udgaven ved jeg desværre ikke, men håber du får fikset problemet. :-)
Avatar billede jannie1962 Nybegynder
05. januar 2010 - 19:16 #8
Det hjalp  så heller ikke.

Nu får jeg error fejl hele tiden.
Jeg er bange for, at bedre word slet ikke kan køre med office 2007 pakken.
Jeg må have fat i ham der har udviklet programmet.

Øv-øv
Avatar billede jannie1962 Nybegynder
12. januar 2010 - 18:58 #9
Det BURDE kunne køre på word 2007.

VI har hentet programmet igen fra internettet, og har fået det ind på menuen i word.

Nu er så næste problem, at få hentet den gamle fakturaskabelon, kundekartoteket osv. - og indsætte det- Hvor ??
Ham der står man kan skrive til : storm@bedreword.dk - han gider ikke svare !!

Grrrr...
Avatar billede Jez Nybegynder
23. marts 2014 - 10:46 #10
Hej

Jeg har i lang tid, prøvet at få Bedreword til at fungere på Windows 7.

lav en reg fil  med ned stående:
og importer den via regedit :

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\Word\Addins\Faktura.Connect]
"FriendlyName"="BedreWord/faktura"
"Description"="Skriv fakturaer med eller uden fortrykt indbetalingskort FIK752"
"LoadBehavior"=dword:00000003
"CommandLineSafe"=dword:00000000

det virker . (-:
Avatar billede joe66 Nybegynder
14. november 2015 - 20:25 #11
Hej,
Der er ikke længere muligt, at hente programmet fra hjemmeside http://www.bedreword.dk
Er der nogen af Jer, der har programmet "Bedre Word" liggende på Jeres computer.