Avatar billede moshe_mohaban Juniormester
08. januar 2010 - 19:23 Der er 6 kommentarer

internetexplorer 8 gå i baglås <fryser fast>

hej experter!!
    jeg  har  en  pc med xp  home  edetion,med internet explorer 8.
          jeg har  ingen  problemer med  at  starte  pc
      og  IE8, problemet  kommer når  jeg har  IE8 kørende
      i  baggrunden og  har en  spille- side kørende som hedder
      gammonempire.com, som  jeg  spiller backgammon på.
          når  jeg  vender tilbage til IE8 og  klik på indholdet
    så  kommer  sandglasset, og  hele pc fryse til, og  jeg  skal  logge  ud ,og  starte  forfra
          jeg  spillet  i  mange  år,og  det har  varet ingen
      problemer, problemet startet for  en  måned  siden
              håber  nogen  kan  hjælp  mig.
              jeg glæder mig  til  at  høre  fra  jer
                  på  forhånd tak
                      moshe
Avatar billede tiger_dk Mester
08. januar 2010 - 19:59 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
09. januar 2010 - 08:34 #2
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Repair permissions
Repair/reintstall IE

Du kan også prøve denne.
Gå inde i IE klik funktioner, internetindstillinger,avanceret nede til højre nulstil genstart IE.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 08:45 #3
i kontrolpanel- mappeindstillinger-vis-sætte hak i
vis altid ikoner,aldrig minaturer

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 09:09 #4
glemte lige denne her men ved ikke om det virker

http://support.microsoft.com/kb/220902

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 16:16 #5
Klik på Start, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik derefter på Internet.
Klik på fanen Forbindelse, og klik derefter på LAN-indstillinger.
Klik for at fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Automatisk registrering af indstillinger, klik på OK, og klik derefter på OK.
Genstart computeren.

det virker faktisk
Avatar billede moshe_mohaban Juniormester
10. januar 2010 - 18:34 #6
hi  venner!!!
      tak  for  jeres  hjælp,jeg  løst problemet  via  en  tip
    fra  en  ven, tættest  var silbidor,frem gang måden  er,
          IE>funktioner>INDSTILLINGER FOR KOMPATIBILITETVISNING.
              ENDNU  ENGANG  TAK