Avatar billede mvesth Nybegynder
11. januar 2010 - 17:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konverter .ISO til .AVI?

Hej Eksperter,

jeg har været ude i internet junglen for at finde mig et godt program til at konvertere mine dvd film til avi.

Har allerede lagt mange ind på min bærbar i formatet .ISO, og vil høre jer hvad i vil anbefale at bruge for at konvertere dem til .AVI - synes selv det er ret uoverskueligt.

Det skal gerne være et simpelt program, der er let at gå til.

Glæder mig til at høre jeres forslag! ;)

- Morten
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2010 - 10:04 #1
Hejsa.

Hent ISO buster (trial udgaven) http://isobuster.com/isobusterdownload.php og extract dine iso'er.

Konverter herefter dine dvd-film til avi med fx. DVDFab, som kan hentes i en gratis udgave her http://www.dvdfab.com/free.htm
Avatar billede mvesth Nybegynder
13. januar 2010 - 20:31 #2
Programmerne virker helt efter hensigten! Især Dvdfab - regner med jeg godt kan nå at ligge mange af mine film ind på de 30 dage trial-perioden løber. Ellers kan man vel bare hente det igen? ;)

Du får i hvert fald pointene!
Mange tak for hjælpen (:
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2010 - 20:42 #3
Det var så lidt :)