Avatar billede tummes1983 Mester
14. januar 2010 - 15:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Smarteste måde at lave et opslagsværk på

Hej

Skal til at lave en stort opslagsværk med en masse vejledningen og procedurer mm. Det bliver nok omkring 500 sider.

Hvordan laver jeg det bedst?

Er Word smartest? Det første der faldt mig ind var en "hjælp" fil ligesom dem fra Windows, var det en ide?

Vil gerne kunne søge i hele dokumentet, selvom der er forskellige overskrifter.

Søger den smarteste løsning...

Pft. Thomas
Avatar billede takys Nybegynder
14. januar 2010 - 16:51 #1
Hmm, når du kalder det et opslagsværk, så vil jeg nok vælge at lave det som database, hvis det ikke er helt fremmed for dig?
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. januar 2010 - 08:21 #2
Jeg ville nok anvende en Wiki. Du kan både downloade og installerer ene wiki på din egen server og du kan downloade en VMWare Virtual Appliance som oftest er lige til at gå til.

Eiki anvendes ofte til bøger og tekniske community sites der skal virke som opslagsværker. Det best kendte er nok Wikipedia
Avatar billede gunfar Nybegynder
28. januar 2010 - 18:15 #3
følger dette ?