Avatar billede simotho Nybegynder
18. januar 2010 - 12:07 Der er 4 kommentarer

Hjælp til Pointside struktur

Hejsa
Er gået igang med et pointsite, men er gået lidt død der hvor brugeren skal modtage penge...

Hvis nu en bruger klikker på en kampagne fra f.eks euroads. Hvordan kan jeg så gøre, så når han har udfyldt det hele og sendt det ind. Så skal han have det antal penge som kampagnen er værd?

Det var sådan set det hele ;)
Avatar billede aaanders Nybegynder
18. januar 2010 - 12:13 #1
Tilmelder brugeren sig direkte på din side eller et det hos Euroads?
Avatar billede repox Seniormester
18. januar 2010 - 12:19 #2
Nørj, hvor er det dårligt formuleret...

Måske du kunne fortælle lidt mere om konceptet, hvad det er for nogle penge der er tale om, hvilke transaktionsmuligheder du anvender og har mulighed for at benytte i forbindelse med din løsning og eventuelt udpensle dit problem lidt mere end ovenstående...

Det eneste man rent faktisk kan læse ud af dit spørgsmål er (kogt ned):
Hvordan sender jeg penge til en bruger som udfylder 'et-eller-andet'?
Avatar billede simotho Nybegynder
18. januar 2010 - 12:29 #3
Altså.
Hvis i har set et pointsite før. Så kan man f.eks udfylde et spørgeskema. Når man så har gjort det får man tildelt, lad os sige 100 point.

Mit spørgsmål går sådan set bare ud på hvordan man får euroads til at returnerer til ens side efter de har udfyldt spørgeskemaet via. deres side som de har liggende...
Avatar billede repox Seniormester
18. januar 2010 - 12:51 #4
Det er jo en teknisk udfordring du må løse sammen med dem som du skal lave sådanne aftaler med?
Vi kan jo ikke svare for dine partnere, hvilke teknologier de kan stille til rådighed for at hjælpe dig med løse sådan en opgave.