Avatar billede SArndal Praktikant
18. januar 2010 - 18:03 Der er 1 kommentar

Problemer med ATI Mobility Radeon HD 3670

Halløj eksperter..

Tænkte på, om der er nogen der har en idé til, hvorfor der opstår komplikationer med spil som "BF2 / Steam relaterede (såsom CS 1.6)", efter installation af "Windows 7 Ultimate", på min "HP EliteBook 8730w".
Det er som om, at driveren jeg bruger ikke er kompatibel med styresystemet, men det er den anbefalede, og jeg har hentet den på HP's egen side med en liste over drivere til lige netop denne laptop.

//Arndal
Avatar billede SArndal Praktikant
19. januar 2010 - 10:36 #1
- det skal selvfølgelig tilføjes at jeg gik fra 32-Bit Vista til 64-Bit Windows 7 =)

//Arndal