Avatar billede mikk4237880 Nybegynder
18. januar 2010 - 22:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

En smule hjælp: Requested Registry Access is not allowed (Visual Basic 2008)

Hej har et temmelig stort problem med VB 8 (Visual Basic 2008)
For hver gang jeg vil oprette et project kommer den med denne fejl:Requested Registry Access is not allowed.

Har prøvet dette http://petesbloggerama.blogspot.com/2008/01/fix-requested-registry-access-is-not.html men det gjore bare så min pc Crashed og var nødsaget til at geninstallere windows 7.
Er der nogen som kan hjælpe???

Det giver 200 point(max er 200 men ville give 500)
Avatar billede arne_v Ekspert
18. januar 2010 - 22:19 #1
VB 2008 er VB9 ikke VB8.

Og der er en separat kategori til VB.NET !

Geninstallere Windows p.g.a. tildeling af rettigheder i registry til brugernavne lyder voldsomt.

Har du prøvet det mest oplagte nemlig at afinstallere og geninstallere?
Avatar billede mikk4237880 Nybegynder
18. januar 2010 - 23:21 #2
Ja har prøvet. Har også installeret Visual Basic 2005 og det er det samme. Det er ikke sikker at mit windows gik ned på grund af at jeg rodede i HKEY_CLASSES_ROOT kunne bare ikke finde andre ting som skulle have crashed mit windows.
Avatar billede mikk4237880 Nybegynder
23. august 2010 - 06:41 #3
ville bare lige lukke denne game tråd....