Avatar billede tenniscamp Nybegynder
19. januar 2010 - 10:10 Der er 1 kommentar

Simpelt debat modul

Jeg skal bruge et meget simpelt debatmodul.

Vi opretter nogle teskter.. og så skal brugerne kunne debattere dem.

Det skal være muligt at tilføje sit navn, men man skal ikke have noget login eller lignende.

pris tilbud modtages gerne på info@tenniscamp.dk
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2010 - 12:50 #1
Sådan nogle findes der tonsvis af - afhængig af platform ?!

MEN, min erfaring med "annonyme" debatsider er, at det går i ged overraskende hurtigt. Selv på "lukkede" netværk.
- folk kan simpelthen ikke magte så meget frihed ?

Rent bortset fra faren for at systemet bliver hijacked af pædofile, nazister og klimabenægtere.