Avatar billede uvoller Novice
19. januar 2010 - 15:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kraftig bærebar

Hej Eksperter

Jeg har fået mulighed for at købe en kraftig bærebar på mit arbejde, som jeg kan anvende privat. Det er i forbindelse med den nye multimedia lov. Jeg har 12.000,-(+moms) til rådighed og har følgende ønsker:

Min 17" skærm
Blue ray drev
Min HD opløsning 1920 * 1080
Min 4 gb ram
min 500 gp HD
Godt grafik kort, som kan trække de fleste spil
Windows 7, ved ikke hvilken version der vil være bedst

Jeg ser frem til at høre fra jer

MVH Voller
Avatar billede claes57 Ekspert
19. januar 2010 - 16:02 #1
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar/PAHDX181350EO/hp-pavilion?Selected=Specifications#tProductTabcontent
så skal du bare have win7/64bit home premium med (du skal selv opgradere den - gør det før du kører andet ind, og lige efter du har fjernet ubrugeligt demo-software).
Undskyld til din arbejdsplads for ikke at bruge hele beløbet.
Avatar billede uvoller Novice
24. januar 2010 - 17:14 #2
Super, tror jeg bestiller denne i nåste uge - tak så meget. Hvis du dropper et svar så skal du få dine point
Avatar billede claes57 Ekspert
24. januar 2010 - 18:03 #3
bare behold point...
Avatar billede uvoller Novice
20. april 2010 - 09:47 #4
Det gør jeg så ;+) tak endnu en´gang