Avatar billede ibib Nybegynder
21. januar 2010 - 19:19 Der er 3 kommentarer

program til webhotel oprette webhotel

Findes der ? selvfølgelig gør der det, men hvor ?
et program a la f.eks dandomain eller lign, hvor folk kan oprette sit domæne på webhottellet, så det på serveren selv går ind og opretter mappen hvor hjemmesiden skal ligge i. sådan lidt fuldautomatisk.
Avatar billede it-dk Nybegynder
22. januar 2010 - 17:37 #1
Jeg ved ikke om du mener en form for kontrol paneller. Der findes f.eks. www.plesk.com
Avatar billede ibib Nybegynder
22. januar 2010 - 20:22 #2
muuuuligvis kan du eventuel henvise til nogen webhoteller der bruger det ,, så man kan få et indtryk af forsiden,, det man ser på plesk er mere indersiden
Avatar billede it-dk Nybegynder
23. januar 2010 - 10:19 #3
Hvis du mener et system hvor en kunde bestiller og systemet så automatisk herefter opretter domænet/webhotel på system skal der nok være noget API programmering. I plesk er der domæne adgang og admin adgang. Admin er system person for serveren hvor man kan oprette domæner/webhoteller.