Avatar billede larssk Nybegynder
24. januar 2010 - 11:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Philips 32PFL7603H, reset?

Hej alle,

Har et Philips 32PFL7603H TV hvor jeg har kørt en softwareopdatering. Efter denne opdatering er alle kanaler forsvundet og jeg kan ikke installere dem igen. Med andre ord så er der sort skærm. Er det nogen der ved om man kan resette et sådant TV? Eller nogen der har en ide om hvorfor ovenstående er sket og hvordan jeg kan fixe det igen?

Lars
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2010 - 12:34 #1
Har du gjort noget som tv selv har fundet du kan gøre, og det er gået galt, må din forhandler resette det, hvis du stadig har garanti/reklamation. Eller også må han guide dig så du selv gør det. Men er det indenfor havde jeg bedt ham/hende om det.
Avatar billede larssk Nybegynder
24. januar 2010 - 12:57 #2
Hej.

Tak for dit svar.

Kørte en update via den indbyggede funktion i tv'et. Noget de anbefaler man gør af og til.
Tv'et er købt den 14. januar 09 så det er godt og vel et år siden det er købt. Men der er vel 2 års garanti må man gå ud fra.

Andre der evt. ved hvordan man kan resette?

Lars
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2010 - 13:04 #3
Havde kontaktet forhandler når det ikke er ældre. Dumt at rode med noget der er garanti på.
Avatar billede larssk Nybegynder
24. januar 2010 - 13:10 #4
Tja, regnede ikke med at det ville være et problem at køre en update som de skriver i manualen man skal gøre :-)

Men så blev jeg så klog... Det værste er at TV'et står hos mine forældre og de bor 1,5 times kørsel væk. Og weekenden er snart slut så arbejdet venter mandag morgen...

Prøver at kontakte forhandleren og så må jeg jo på landevejen i løbet af ugen hvis det bliver nødvendigt :-)

Håber dog der kommer andre her på eksperten der ved om man fx kan resette.

Lars
Avatar billede larssk Nybegynder
26. januar 2010 - 19:55 #5
Hej,

Har fået dette svar fra Philips support:

Ja vi anbefaler at du resetter fjernsynet det gøres ved at afkoble det fuldstændigt i 6-8 timer. Helt afkoblet vil sige at du tager strømstik ud, antennestik ud og fjerner alle enheder forbundet til fjernsynet.

efter de 8 timer vil fjernsynet være nulstillet og du kan starte det op igen.

Så er det postet hvis der er andre der havner i samme situation :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2010 - 21:58 #6
Du tog den rigtige beslutning på dette problem. Det er det de er der for.