Avatar billede fleron Nybegynder
24. januar 2010 - 19:27 Der er 1 kommentar

Problemer med iSCSI mellem WIN XP SP3 og LG NAS

Opsætning:
Windows XP SP3
LG Storage NAS http://www.lge.com/de/it-produkte/nas-network-attached-storage/LG-N2R1-2TB.jsp

Jeg vil gerne kunne benytte blueray drevet som et lokalt drev på min maskine.
Jeg har hentet og installeret Microsoft iSCSI Software Initiator Version 2.08 som der står i vejledningen.
Jeg har indtastet CHAP koden på både mit NAS via WEB siden, samt i MS iSCSI programmet.
Uanset om jeg prøver at forbinde via IP-adressen eller Netværksnavket (HOST).
Jeg arbejder i det nederste felt på fanen "Dicovery" (iSNS servers) - ganske som der står i vejledningen.

Nu har jeg prøvet rigtig mange gange med mange forskellige passwords, men uanset hvad jeg prøver, så kommer den frem med "connection failed".

Hvis jeg ikke skriver det rigtige hostnavn eller den rigtige IP, så fejler den med "ukendt host".

Er der nogle bland Ekspertens brugere som kan noget omkring dette, og måske kender medicinen på dette problem?
Avatar billede fleron Nybegynder
24. januar 2010 - 20:23 #1
Resultatet er det samme uanset om firewallen er slået til eller fra.