Avatar billede mosse Novice
26. januar 2010 - 10:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af Packard Bell bærbar

Er der nogen, der har tid til at synes noget om denne maskine
Packard Bell RS 66

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1544173_(Wupti2).html

Jeg synes ikke jeg kan se nogen anden maskine, hvor man får så meget får sine penge.

Any comments?

Mosse
Avatar billede haverslev Novice
26. januar 2010 - 10:53 #1
Det er en ganske fornuftig maskine og tillige til en ganske god pris.

Hvis den skal bruges til, internet, mail, office programmer og lidt lette spil, som ikke er så grafikkrævende - så er det et rigtig godt valg.
Avatar billede mosse Novice
26. januar 2010 - 11:02 #2
Ved du om der er noget at udsætte på processeren?

Jeg synes de fleste som f.eks Lenovo U350 o. lign. alle kører 1,3 Ghz, med mindre de bliver fælt dyre - lige med undtagelse af denne - så jeg tænkte om det var en dårlig type?
Avatar billede mosse Novice
26. januar 2010 - 11:03 #3
Men det er mest som du beskriver. Jeg er bare ret fokuseret på processorens hastighed - ellers tror jeg, at jeg ville Lenovo U 350 - der er 1000 kr. billgere p.t.
Avatar billede haverslev Novice
26. januar 2010 - 11:17 #4
Processoren på den Packard Bell er en T4200 Dual core - det er en lidt ældre processor og den sidder i mange bærebare maskiner.
Ulempen ved den type cpu er, at de bruger mere strøm og afgiver mere varme så blæseren skal køre mere.

En  Lenovo U 35o, er med ULV processor og den er meget srømbesparende og kan derfor køre langt tid på batteridrift.
Men den type processorer er IKKE beregnet til andet end
internet, mail, div. office programmer, kabaler osv.

Spil skal man holde sig fra.
Avatar billede mosse Novice
26. januar 2010 - 11:39 #5
Tak for hjælpen ... Tja jeg ved sgu nok stadig ikke hvad jeg skal vælge :-)

13,3" skærm er fin. Det er primært til office og web, men det var selvfølgelig rart hvis den kunne håndtere lettere opgaver af ellers lidt tungere ting i beskedent omfang DTP (Photoshop) og musik (Cubase eller lign).

Tak for hjælpen