Avatar billede tenniscamp Nybegynder
26. januar 2010 - 12:00 Der er 2 kommentarer

forhindringsbane

Hejsa.

Vi arrangerer TennisCamps for børn og i den forbindelse har vi som en af de øvelser de skal i gennem på de 4 dage en forhindringsbane med ca. 8 øvelser.

Det vi gerne vil have er en tegning, som vores trænere kan bruge til at sætte øvelsen op efter.. altså et A4 ark, som i grove skitser viser de udfordringer som er på banen.

Skriv til mig på info@tenniscamp.dk

takker
Avatar billede tenniscamp Nybegynder
27. januar 2010 - 08:46 #1
Slet ikke nogen som har lyst? Jeg er selvfølgelig villig til at betale for det.
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. marts 2010 - 13:52 #2
Hej, jeg har ikke fået en mail om dit spørgsmål, selv om jeg abonnerer på denne kategori. Men har du stadig brug for hjælp? Nu er de fire dage gået.

Sig til hvis jeg kan hjælpe en anden gang.