Avatar billede jason Nybegynder
27. januar 2010 - 15:04 Der er 2 kommentarer

WMA filer WMP11 DRM beskyttet

Jeg kan ikke afspille WMA filer på nyinstalleret WMP11 på winXP.
Disse filer er fra en privat indspilning som resten af familien kan afspille uden problemer. Jeg har  prøvet at hente licens men modtager fejlmelding, noget med Netscape (jeg bruger Firefox) og installeret drmwizard. Intet hjælper.
Jeg får heller ikke lov at afspille disse filer med winamp.
Mine gamle wma filer fra min tidligere win2k installationen kører fint. Der er vist licensen med.
Jeg har også været forbi tunebite men det hjælper heller ikke.
Help!
Avatar billede jason Nybegynder
02. februar 2010 - 10:52 #1
Er der ingen der kan hjælpe?
Avatar billede jason Nybegynder
24. februar 2010 - 01:55 #2
Ok!
Tusind tak for hjælpen.
Det er imponerede! Har bare ventet for et svar i en måned.
Tillykke Eksperten !!!!