Avatar billede musikjakob Nybegynder
28. januar 2010 - 09:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Power Point billede import

Hej folkens.

Jeg har et problem i Power Point.

Jeg skal lave en masse slides - ca 300. Jeg har alle billederne liggende i en mappe (ligeledes 300). Er der en måde hvorpå jeg kan "droppe" billederne over i PP? Jeg tænker at jeg måske kan lave en master slide med en billed boks på. Derefter på en eller anden måde importere hele min billedmappe ind i PP, så PP automatisk opretter en ny slide for hvert billede - så jeg ikke manuelt skal indsætte de 300 billeder (det kommer til, at tage hundrede år).

Hvis det kræver en makro af en art, vil jeg gerne bede om en totalt gennemgang af hvordan man gør, da jeg ikke ved hvordan det fungere (jeg har tidligere stillet spørgsmål, og fået som svar, at jeg "bare lige skulle lave en makro" ;) ).

På forhånd mange tak

Mvh. Jakob Ishøy
Avatar billede musikjakob Nybegynder
28. januar 2010 - 09:32 #1
Det er løst
Avatar billede lx2ba Novice
28. januar 2010 - 09:45 #2
Det ville egentlig være sjovt, hvis du lige ville fortælle, hvordan du løste problemet ;<)
Avatar billede musikjakob Nybegynder
10. februar 2010 - 08:19 #3
Det kan du tro. Under indsæt valgte jeg billeder og derunder "fra fotoalbum".

;)
Avatar billede lx2ba Novice
10. februar 2010 - 09:51 #4
Tillykke med det - og - Tak skal du have! Det er bare sådan en rutine, som viser sig at være meget praktisk, når andre søger på f.eks. Power Point, - så kommer man ikke til at stå med en lang næse, fordi der ingen løsning var!  :<D