Avatar billede puter_phill Juniormester
30. januar 2010 - 11:18 Der er 2 kommentarer

Computer til 5000kr u. skærm

Jeg ved overskriften er set før, men hardware ændrer sig og det samme gør de gamle links :)

Jeg søger et bud på saml selv pc komponenter, hovedsagligt til brug af 3d programmet "wildfire pro engineering" (og office!)

Jeg bruger en Dell u2410 skærm og ønsker at kunne bruge dens potentiale. mus og tastatur kommer ved siden af.

Jeg regner med at bruge windows med 64 bit (for at kunne snakke sammen med andre studerende!)

med Venlig hilsen
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2010 - 11:23 #1
Avatar billede puter_phill Juniormester
30. januar 2010 - 16:21 #2
Er der nogle grafikkort der er specielt godt til 3d-renddering?