Avatar billede cvan Nybegynder
31. januar 2010 - 23:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde mit cd/dvd-drev i "Denne computer"

Hej eksperter,

Jeg bruger Windows 7 Ultimate. Jeg havde Easy CD Creator installeret. Dette afinstallerede jeg, og dette medførte at jeg ikke kunne finde mit cd/dvd-drev. Jeg har brugt nedenstående link:
http://newz.dk/forum/hardware/dvd-drev-er-pludselig-vaek-under-denne-computer-74142 og fjernet det "upperfilter", men dette afhjalp ikke mit problem.

Jeg håber I kan hjælpe mig.
Avatar billede poko1 Ekspert
01. februar 2010 - 00:56 #1
Hej har du prøvet at slette det i enhedshåndteringen og genstarte?
Avatar billede cvan Nybegynder
01. februar 2010 - 11:52 #2
Ja, det har jeg også prøvet - uden held.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2010 - 12:59 #3
systemgendan til før du afinstallerede Easy CD Creator.
Løser det ikke problemet er der en hardwarefejl.
Avatar billede cvan Nybegynder
01. februar 2010 - 13:06 #4
Det er godt nok meget lang tid tilbage. Jeg tror det er lidt over 1 måned tilbage alligevel. Der vil vel ikke ske noget med de dokumenter jeg har fået siden eller hvad indebærer en systemgendannelse?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2010 - 14:50 #5
En systemgendannelse berører kun Styresystem og installerede programmer.

Div. dokumenter m.m. bliver ikke berørt.
Eksempel:
For 2 dage siden gjorde jeg det selv (2 mdr. tilbage) og de emails jeg havde hentet 5 min. før gendannelsen var ikke berørt :)
Avatar billede cvan Nybegynder
12. marts 2010 - 17:02 #6
Jeg måtte formatere computeren, idet jeg kun kunne systemgendanne et par uger tilbage, hvilket ikke var nok :(

Men tak for svar john_stigers - mon ikke et ville have hjulpet på problemet, hvis computeren kunne systemgendanne længere tilbage. Ligger du svar? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2010 - 12:06 #7
:)